Допомога покупцю

Товари

Ціна на плитку

Чи дійсна ціна на плитку вказана на сайті?

Так, дійсна. Більш того, ціна не змінюватиметься для різних способів оплати. Якщо Ви знайдете вподобану Вам плитку в іншому місці за меншою ціною, то ми розглянемо можливість надання знижки. Знижка може бути надана за умови, що плитка в тому магазині, де пропонується менша ціна, є в наявності, Та загальна сума замовлення з урахуванням доставки з іншого магазину буде менше, ніж при замовленні в нашому магазині.

Наявність товару

Чи увесь товар, представлений на сайті, є в наявності?

Майже весь товар представлений на сайті є в наявності.
Частина товару доступна під замовлення, термін замовлення становить 1-2 дні, зокрема це керамограніт Зевс Кераміка. Для деяких позицій кількість товару на складі обмежена, в більшості випадків для плитки з колекцій, які зняті з виробництва. У кожному разі, ми запропонуємо Вам альтернативу плитки, яка Вам сподобалася, і кількість якої не достатньо за Вашим замовленням. В основному це стосується для замовлень на великі об'єкти будівництва.

Гатунок плитки

Який гатунок плитки Ви продаєте?

На сайті ми пропонуємо плитку тільки першого гатунку.
На коробках плитки, які Ви отримаєте за замовленням, Ви побачите маркування із зазначенням того, що це плитка першого гатунку.
Для Вашого відома: плитка першого гатунку завжди маркується як гатунок 1. Якщо вказано якесь інше найменування гатунку (наприклад: "eco", "II c"), то це плитка не 1-го гатунку.

Колір плитки

Чи відповідає колір плитки на зображеннях на сайті з реальним кольором плитки?

Колір плитки, рисунок, і зображення текстури відповідають реальної плитці. Але при виборі плитки на сайті слід звернути увагу, що реальний відтінок (тон) плитки може відрізняться від того, що Ви бачите на екрані. Зокрема це пов'язано з особливостями виробництва керамічної плитки, і залежить від настроювань і особливостей Вашого монітора.

Укладання плитки стик в стик

Як дізнатися, чи можна вподобану мені плитку укладати стик в стик?

Найбільш прийнятна для укладки стик в стик ректифікована плитка. Дізнатися чи є вподобана плитка ректифікованої, можна в карточе товару (детальний перегляд) на вкладці "Характеристики товару" (нижче кнопки "Купити"), для ректифікованої плитки повинне бути присутнім властивість "Ректіфіцірованна" зі значенням "Так". Якщо властивість відсутня, то плитка не є ректифікованої. Укладати стик в стик не ректифіковану плитку, не рекомендується.

Замовлення зразків плитки

ЗРАЗКИ ПЛИТКИ

Я не впевнен(а)ий в кольорі, текстурі та якості?

Ми пропонуємо Вам скористатись нашим сервісом замовлення зразків, та ознайомитися з продуктом у Вашому власному будинку, щоб оцінити всі його характеристики і красу.

ЗАМОВЛЕННЯ

Скільки зразків я можу замовити?

Ви можете замовити на нашому сайті до 3-х штук БЕЗКОШТОВНИХ зразків (фрагмент плитки розміром приблизно 100х100мм). Додаткові БЕЗКОШТОВНІ зразки будуть доступні за ціною 10 грн. за штуку. Або заплатити за повноформатний зразок плитки. Кількість повноформатних зразків для замовлення не обмежена.

Безкоштовні зразки для плитки з невеликіми розмірами (10х10, 15х15) для замовлення не доступні.

ДОСТАВКА

Скільки буде коштувати доставка зразків?

Доставка зразків здійснюється на відділення "Нової пошти". Вартість доставки з покупця не стягується. Термін доставки до 3-х днів.

ЗРАЗКИ

Що мені робити далі?

Після того, як Ви отримаєте і ознайомитеся зі зразками, Ви можете вибрати плитку і оформити замовлення на нашому сайті самостійно, або зв'язатися з нашим співробітником з обслуговування клієнтів по телефону 0800 502105 і ми допоможемо Вам з купівлею плитки.

Оплата і доставка

Накладений платіж

Чи можна оплатити замовлення накладним платежем?

Так, можна. Але в цьому випадку, необхідно буде оплатити повну вартість доставки товарів.
У разі, якщо Вам надана знижка на доставку, то Вам також буде необхідно заплатити повну вартість доставки.
Переплата по доставці буде зарахована як часткова оплата замовлення.

Цілісність товару

Чи може товар прийти розбитим або пошкодженим?

Іноді це буває, але це рідкісні випадки.

Якщо Ви виявили биту плитку або пошкоджений товар при прийманні від компанії перевізника, то ми зробимо заміну даного товару, включаючи доставку на той-же склад, за наш рахунок.
Якщо Ви вже у себе вдома відкривши коробку виявили розбиту, надколоту або тріснуту плитку, то в цьому випадку, ми попросимо Вас надіслати фотографії цієї плитки. Якщо ми побачимо що плитка не була у використанні, то ми надішлемо Вам заміну за наш рахунок.

Відкладена доставка

Чи можу я замовити доставку товару до дати?

Доставка товарів по замовленнях в інтрнет-магазині на наступний день не можлива.
Якщо плитка потрібна якнайшвидше, пропонуємо Вам відвідати наші магазини.

Відкласти доставку на більш пізню дату, можливо. Але в цьому випадку, необхідно буде оплатити повну вартість замовлення.
Після оплати замовлення, товар буде зарезервований і зберігається на наших складах. Термін зберігання оплаченого товару на нашому складі - не більше одного місяця.

Розстрочка платежу

Чи можна оплатити замовлення в розстрочку?

Так, можна. Ви можете оформити кредит на покупку плитки в ПАТ "УкрСибБанк".
Умови кредитування Ви можете подивитися в розділі "Покупка в кредит".

Інші питання

Графік роботи

Який у Вас графік роботи?

Ми працюємо кожен день з 9:00 до 21:00, крім великих свят (Новий Рік, Великдень). Але обробка замовлень виконується тільки в робочі дні з 9:00 до 18:00. Замовлення оформлені у вихідні дні, обробляються в понеділок, або в перший робочий день після святкових днів. Доставка замовлень здійснюється щодня, крім неділі. Графік роботи наших магазинів подивіться будь ласка в розділі Наші магазини.

Номер телефону

Де взяти номер телефону Вашого магазину "Плитка EXPERT"?

Номер телефону нашого магазину Ви можете побачити на нашому сайті в розділі Наші магазини. В детальному перегляді магазину, Ви зможете подивитися його розташування на гугл мапі.

Почекайте...